wtorek, 2 sierpnia 2011

Czarno-białe

Witam! Wiele osób pytało mnie w jaki sposób przerabiam zdjęcia. Postanowiłam założyć wreszcie bloga, na którym będę pokazywała w jaki sposób to robię. Mam nadzieję, że to wam pomoże. 
Na początek pokaże jak robię większość moich czarno-białych zdjęć.


1. Wcześniej zdjęcie było już przerobione tylko akcją o nazwie "Blast" ( można ją pobrać pod linkiem) http://bitterwick.deviantart.com/art/quot-BLAST-quot-Photoshop-Action-111506784?q=boost%3Apopular%20in%3Aresources%2Fapplications%2Fpsactions%20Blast&qo=1


2. Robimy zdjęcie z kolorowego na czarno-białe. 




































Następnie, kiedy zdjęcie jest już czarno-białe dla uzyskania lepszego efektu można pobawić się światłem itp.











































 Zdjęcie można już zapisać lub bawić się nim dalej np. dając mu białe cienie, czy jak to się tam nazywa. Taki efekt łatwo uzyskać poprzez użycie pędzla.




































































To już wszystko. Mam nadzieję, że przyda wam się to i już niedługo dodam znów coś. W razie pytań można zadawać je tu. http://www.formspring.me/210693

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz